Als dentaaltechnicus worden er aan jou, naast verstandelijke vermogens, ook hoge eisen inzake
fijne motoriek en gezichtsvermogen (vooral dieptezicht en kleurwaarneming) gesteld.
Ik heb tijd nodig om alle theoretische en abstracte doelen te halen. Herhaling en concrete toepassingen maken het studeren voor mij haalbaar. Schooldagen afwisselen met wat ervaringen in het werkveld, maken mijn schooljaar draaglijker. Ik zie mezelf misschien ook wel verder studeren na het secundair.
Dan zit je goed!
[Naast de indeling in domeinen, worden de studierichtingen onderverdeeld in finaliteit (in einddoel).
Doorstroomrichtingen (gericht op verder studeren).
Richtingen met dubbel doel of finaliteit (verder studeren of gaan werken).
Arbeidsmarktgericht (om na je studies direct te gaan werken).]
Ik kies
Dentaaltechnieken
Domein Maatschappij en welzijn
Lessenrooster 5TT - 6TT | 5de | 6de |
Algemene vakken - overzicht |
16u |
15u |
Project Heerlijk Humane - Wijze Wetenschappen |
2u |
2u |
Specifiek gedeelte, waarvan: |
15u 1u 1u* 1u 1u 11u |
16u 0u 1u* 0u 1u 14u |
* zinvol aangevuld met biologie in de1algemene vakken |
want ik
Beschik je reeds over een diploma secundair onderwijs dan kan je het vijfde en zesde jaar combineren in één jaar!
Waar kan ik daarna heen?
gezondheiszorg (m.u.v. biomedische laboratoriumtechnologie), industriële wetenschappen en technologie (zorgtechnologie), onderwijs.